e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Monday, April 29, 2013

Dunia baru

Assalamualaikum..

 Apa khabar blog? Blog : selesema.

Haa apa yang korang akan respon bila blog korang pandai menjawab? Terkejut? Teruja? Pengsan? Terus bagitau kat facebook, twitter dan keek? haha. Sudah - sudah dengan kemerepekan ini. Kali ini nak bagi blog saya makan dengan cerita yang berlaku sepanjang minggu lepas. Saaaaayang blog saya~

Minggu lepas UiTM cuti seminggu kan, selain dari cerita yang saya kebuluran tu ada juga cerita lain yang agak memberikan impak yang besar dalam hidup saya. Apakah itu? haha. Actually saya jumpa keluarga bakal suami saya lah. Bagi saya memang beri impak yang sangat besar, yelah nervous kot nak jumpa bakal keluarga. huhu.

Keluarga belah bakal suami ni saaaaangatlah besar, semua ada 17 adik beradik, dia yang kedua last. Yang belum kahwin dia dan adik bongsu. Saya ada 4 adik beradik je, semua belum kahwin. Nampak tak jurang saiz bilangan tu?? Jadi memang normallah kalau saya agak nervous. Nak kena ingat sorang - sorang tu memang agak mencabar. Yang saya jumpa minggu lepas pon baru berapa orang saja. Tidak termasuk anak saudara lagi tu. fuuhhh =,=

Tapi dia banyak bagi sokongan dan dorongan yang jitu sepanjang perjumpaan tu. Adik beradik pon memang sporting, Cuma ada lagi yang kurang dari saya, macam agak kekok lagi nak "masuk" dalam group diorang. Sebab saya ni lebih kepada personality yang pendiam dan pemalu. Jadi ambil masa jugak lah nak sesuai kan diri dengan cara mereka.Ketaq habaq hang =,=

Tapi bila fikir - fikir balik, inilah jalan yang saya mahukan. Pernah dengar ayat ni? Bila kita nak kahwin dengan dia, kita kena "kahwin" dengan keluarga dia juga. Bila dah lalui semua ni, baru saya "terbuka" minda ni tentang hidup yang sebenar. Hidup kita akan berkembang, dengan orang - orang baru ikut jalan yang kita pilih. Bersediakah saya? 

Setiap kali ambil gambar, muka dia mesti separuh camtu. Nasib baik nampak mata. hehe. 
Love u so much :)

.

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed