e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Monday, April 29, 2013

Mid-tearm break

Assalamualaikum..

Pada hari ini kuliah bermula seperti biasa, setelah seminggu UiTM beri kami cuti. Tapi rasa tidak cukup pula cuti seminggu ni. hoho. Kalau korang macam mana? Cukup tak cuti seminggu tu? Cuti kali ni tak produktif langsung. Kerana tiada mood langsung untuk buat kerja yang pensyarah bagi dan paling utama sekali adalah LAPAR. Lapar sebab dewan makan hanya buka 1 kedai saja. Boleh bayangkan lah apa saja menu yang ada. Sangat limited edition!

Memang tiada mood langsung sebab kesan dari perut yang lapar. Tapi nasib baik ada bekalan makanan untuk survive. Macam dalam cerita 'Fear Factor' pula gayanya. Makan lah biskut - biskut yang berbagai pilihan (ada chipsmore, oreo blueberry dan strawberry flavour), biskut beras) , keropok tam - tam yang paket besar, dan maggy kari berapi. Tapi perut ni masih mahukan nasi dan sup panas - panas. Oh perut.

Ok cukup dengan kes kebuluran. Sekarang kita cerita yang happy - happy saja. heehuu. Hari ni pensyarah Human Communication bagi kertas Quiz 2. Alangkah bersyukurnya saya kerana markah semakin meningkat dan paling tinggi dalam kelas. Syukur - syukur.Buat saya lebih bersemangat untuk rajin belajar! haha :)




No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed