e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Friday, March 30, 2012

Masak - Masak Bhg. 1

Hobiku masa kecik - kecik dulu "main masak - masak". Selalunya aku jadi emak, adik - adik jadi anak - anak. hahaha. Bila dah jadi anak dara, aku mula praktikkan apa yang aku main masa kecik - kecik dulu jadi "realiti". Bunyi macam suspen, mana ada lah! :P



 Telur Rebus Masak Sambal



Tempe Goreng Masak Kicap

Masakan di atas tidaklah sesedap emak ku yang semestinya lebih sedap. Anak dara baru masuk dapur. haha. Saya tahu korang mesti lagi pandai masak kan kan kan. Saya tak pandai sangat. huhhh =,=


Makan malam gaya pelajar cemerlang, gemilang dan terbilang.


Saya akan berusaha untuk memasak dengan lebih sedap lagi demi masa depan yang lebih gemilang. Saya nak kahwin dah. Mesti kena pandai masak - masak. Akan diupdate lagi masakan saya yang akan datang. Kalau korang rasa nak termuntah, minta maaf sangat - sangat. Jangan baca tau kalau tidak suka. =)


.

.



No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed