e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Tuesday, August 2, 2011

impian saya

sekolah tadika
entry kali ini memang ada kaitan dengan sekolah tadika. nak tau kenapa? sebab itulah impian saya, ingin membuka sekolah tadika sendiri. saya memang suka budak-budak. cuma tidak semua budak-budak suka saya kot. hehe.dari situ minat saya timbul untuk membuka sebuah sekolah tadika. ewah! insyaallah impian saya tercapai.

mula-mula tu saya hanya ingin bekerja sebagai seorang cikgu tadika sahaja. tetapi, saya fikir, saya perlu target sesuatu yang lebih daripada itu. fikir punya fikir, terdetik lah idea nak buka sekolah tadika tu. heheh. hebat tak? hebat tak? jadi, selepas habis diploma ni, saya nak cari pengalaman dulu sebagai cikgu tadika berhampiran rumah saya. bila dah tau selok-belok menguruskan sekolah tadika ni, barulah saya akan merealisasikan impian saya itu.

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed