e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Friday, June 3, 2011

resepi RAHSIA CINTA


KEKUATAN BERFIKIR
cinta bermula dengan fikiran ka,u. berfikir tentang pasangan ideal yang ingin kamu kenali akan membantu kamu mengenali dia. 

KEKUATAN UNTUK MENGHORMATI
kamu tidak mampu mencintai seseorang atau apa sahaja kalau kamu tidak menghormati mereka. 

KEKUATAN UNTUK MEMBERI
Jika kamu mahu menerima cinta kamu harus mampu memberikannya terlebih dahulu. formula rahsia untuk menciptakan hubungan yang ceria, penuh cinta dan abadi adalah dengan selalu berfikir ' Apa yang dapat aku beri?' dan bukan 'Apa yang akan aku dapat?'

KEKUATAN PERSAHABATAN
cinta bukan bererti mata kalian saling berpandangan, tapi bersama-sama melihat ke satu tujuan. untuk mencintai seseorang seutuhnya kamu harus mencintai keperibadiannya. persahabatan adalah di mana benih cinta dapat tumbuh. jika ingin membawa cinta ke suatu hubungan, kamu harus menciptakan persahabatan terlebih dahulu.

KEKUATAN DARIPADA SENTUHAN
sentuhan adalah salah satu ekspresi cinta yang paling kuat, menghancurkan dinding pemisah dan menyaukan sesuatu hubungan. tetapi agama islam melarang kita bersentuhan sebelum berkahwin.

KEKUATAN UNTUK MELEPASKAN
jika kamu mencintai seseorang bebaskanlah ia, jika ia kembali maka dia adalah milikmu. 

KEKUATAN DALAM KOMUNIKASI
mencintai seseorang bererti berkomunikasi dengannya. biarpun orang yang kamu cintai tahu bahawa kamu mencintainya. jangan pernah takut untuk mengatakan " aku cinta kamu " kerana ia mungkin boleh jadi kali yang terakhir kamu menyatakannya pada orang yang kamu cintai.

KEKUATAN DARIPADA KOMITMEN
jika kamu ingin mendapatkan cinta yang melimpah-ruah kamu harus mampu menciptakan komitmen dan ia akan tercemin dalam fikiran dan tindakanmu. jika ingin memiliki hubungan yang penuh cinta kamu harus setia dengan hubunganmu itu.

KEKUATAN SEMANGAT
semangat dapat diciptakan kembali dengan cara membayangkan saat indah di masa lalu dengannya. spontan dan kejutan dapat menciptakan semangat cinta. 

KEKUATAN DARI RASA PERCAYA
kamu tidak boleh mencintai seseorang secara utuh sehinggalah kamu mempercayai seseorang secara utuh juga. bersikaplah seakan-akan hubunganmu dengan orang yang kamu cintai tidak akan berakhir. 
 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed