e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Saturday, June 4, 2011

all about wedding

sejak akhir - akhir ini hobi saya ialah meng-goole semua yang berkaitan dengan perkahwinan. seperti pelamin, pakej perkahwinan, baju pengantin, pakej bulan madu, makanan dan sebagainya. teruja betul saya!

bagi saya, untuk pilihan baju pengantin saya lebih meminati baju yang seakan - akan jubah dan semestinya tidak terlalu menampakkan susuk tubuh. kainnya daripada fabric chiffon dan lace. jadi bila dipergayakan fabrik itu akan lembut mengikuti gerak langkah si pemakai. warna pula saya lebih meminati warna yang terang seperti merah hati , emas dan silver. berkilauan.

pelamin pula, saya gemarkan yang unik. lain daripada yang lain, seperti dalam dunia khayalan. banyak penggunaan lampu bagi menaikkan suasana glamour.



makanan pula semuanya diuruskan oleh pihak katering. senang, dan cepat. menu pula mungkin makana melayu sahaja memandangkan tetamu semua terdiri daripada pelbagai lapisan umur. takkan umur 60an nak bagi makan western food kot. hehe.

honeymoon. mestilah nak pergi jauh - jauh. sekali je kan. lokasi honeymoon idaman saya ialah venice, italy. orang kata tempat tu romantik. tak pun di australia atau paris.

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed