e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Saturday, January 22, 2011

complicated

susah hendak memulakan sesuatu yang pernah kita gagal. lagi-lagi jika berkenaan dengan hati. hati saya ni sangat keras. hari ini tidak sebagus hari yang sudah, wujud pertelingkahan. yang membuatkan saya lebih paranoid dan takut untuk melangkah lebih jauh. kenapa saya jadi begini? saya takut.

saya mengharapkan pengertian yang sangat tinggi dari dia. saya mahukan dia lebih sensitif dengan perasaan saya, hati saya sekeras batu tetapi mudah rapuh juga seperti kapas. lumrah Allah jadikan wanita berhati sebegitu. yang akhirnya wanita seharusnya tunduk pada lelaki yang suatu hari akan bergelar suami kepadanya nanti.

hati saya berbelah bagi, hati saya mudah berubah. mungkin kerana pengalaman banyak mengajar saya untuk lebih berhati-hati. saya sudah tidak sanggup untuk terluka lagi. ya Allah minta dijauhkan, tapi jika dia diciptakan untukku Kau berilah petunjukMu. 

jujur, hati saya sudah mula merinduinya. tetapi kerana pertelingkahan itu, semuanya seperti hilang begitu sahaja. hati saya masih tidak kukuh lagi, banyak luka yang belum sembuh. mungkin perlukan masa yang lama atau mungkin jika betul caranya cepatlah ianya pulih.

saya hanya mahukan hubungan yang kekal

4 comments:

wawa meiko said...

Hello , sedang bercinta kah sekarang ? :) saya sedikit keliru . saya nak cerita sumtin .

Pada awal perhubungan , kita sering diuji dengan macam macam . Sekira nya kita meluahkan sesuatu perkara yg menyakitkan hati atau si dia buat u sakit hati , terima ia walaupun perit . Kerana setiap perhubungan akan diuji bagi mengukuhkan hubungan yang akan datang . Percaya lah ^^

Unknown said...

blum bercinta lg , skg sy sdg bg tempoh masa ut lihat sjauh mne usaha die utk amek hati sy..insyaallah if ok sy akn bgtau di blog sy ;))

thanks sygg ;D

Ratu Syahadah said...

dayu.. ni pasal yang dulu tu ke??
kita pon dah makin keliru ni..
heheheh..

Unknown said...

bukan lah sygg , yg lama tu dh expired dah .. huhu

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed