e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Friday, August 31, 2012

Kadang - kadang ia datang

Ya Allah, kenapa kadang - kadang rasa itu menyapa. Begitu lelah sekali ku rasakan, begitu payah untuk ku membuangnya. Ku akui kadangkala hati ini dilanda sepi, kadangkala hati ini ingin rasa disayangi. Kenapa ia masih lagi hadir, sedangkan aku sudah bertekad untuk tidak menerima cinta lagi.

Kadang - kadang hati ini begitu kuat menolak, kadang - kadang begitu sekali aku menginginkan kehadiran seorang teman istimewa. Tetapi aku terlalu takut untuk mengizinkannya menembusi tembok hatiku. Aku terlalu takut dikecewakan lagi, pernah sampai satu tahap aku begitu membenci insan yang bergelar lelaki. 

Kalau boleh aku meminta, aku ingin dibelah dadaku dan disucikan hatiku sebersih - bersihnya. Dirawat dan diubati dengan kekuatan dan keimanan. Ya Allah, adakah perasaan ini adalah suatu permainan syaitan atau ia adalah suatu rasa yang kau hadirkan pada setiap manusia yang bernyawa? Aku begitu sekali menginginkannya, tapi aku tidak berdaya. Aku terlalu takut.

Duhai tuhan,
Jika dengan melepaskan cinta ku maka aku akan memperolehi kewarasanku, maka biarlah aku menjadi begini seumur hidupku.


.

1 comment:

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed