e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Wednesday, July 13, 2011

isi masa lapang

tengah ada masa lapang ni, saya isikannya dengan meng-edit gambar. bukan gambar ape pon, cuma gambar saya dengan dia je. dia lah yang mintak sangat suruh edit gambar kami berdua sebab nak letak kat facebook. yelah memandangkan kami tak berjumpa lagi jadi kami takde koleksi gambar berdua, dengar macam sedih je kan. hehe. takpelah, edit pon jadi lah untuk sementara kan. =)

haa ni lah gambarnye yang saya edit tu.

mula-mula tu saya crop gambar tu kat POWERPOINT lepas tu letak sebelah-sebelah.

kemudian bawa ke PAINT untuk crop gambar tu jadi macam ni.
dah crop saya simbah cat hitam sebagai latar belakang. nampak la macam gambar ni kami ambil berdua. hehe.

pastu saya edit dengan PHOTOSCAPE . inilah hasilnya =)

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed