e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Wednesday, July 20, 2011

cerita keju

saya peminat keju
keju adalah makanan mengandungi protein dan lemak daripada susu, biasanya susu lembu,kerbau, kambing, atau biri-biri. Ia dihasilkan oleh penggumpalan bagi protein kasein susu.

bagi peminat keju seperti saya mesti ada rasa sedikit was-was kan tentang status halal keju ni. yelah keju ni asalnya orang putih yang buat. ada kulat-kulat lah. macam mana lah dorang makan. huhu. sekarang ni kat malaysia dah ada banyak keju halal, antaranya TJACHEEZ. best jugak produk keju yang dihasilkan. keju tempatan ini diperbuat daripada minyak kelapa sawit! 

PILIHAN TEPAT
antara keju halal TJACHEEZ
jadi jangan ragu-ragu lagi okey

2 comments:

beLLa said...

certain cheese kte ley trime. klw tak, rse muak je. ;p

ezzu said...

cheese memg best...tp ad jgak yg xboleh nk masuk dlm mulut...

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed