e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Monday, January 24, 2011

virus menular

sekarang saya tengok ramai kawan-kawan saya batuk2 , bersin2 , demam. seperti berjangkit pula , seperti saya juga tiba2 diserang batuk2 , selesema & demam sekaligus. roomate saya yang baru pulang dari trip di taiping , kerana cuaca yang berubah-ubah dia diserang demam selesema. saya yang tidak ke mana-mana pun berjangkit juga. seksanya! =(

saya tidak suka keadaan sekarang ( demam+batuk+selesema ) sebab selesema saya ni lain macam sikit. mungkin kerana saya ada penyakit resdung yang agak teruk jadi bila saya diserang selesema keadaannya agak teruk sedikit. memang seksa saya menanggungnya. 

semoga cepatlah saya sembuh dari penyakit ini. saya tidak larat , bila demam panas ni saya memang lambat nak sembuh , dalam 2 minggu baru nak sembuh. susah lah nanti efect kat kuliah. hmmm

saya nak sihat , saya taknak demam =(

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed