e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Monday, January 24, 2011

kenapa ingatkan saya kisah lalu?

sedih. itulah yang ada dalam hati saya semasa menulis entry kali ini. kenapa masih diungkit kisah lalu, yang semua tahu cerita itu tidaklah mempunyai kenangan yang manis. hati saya sedih, terasa sungguh tidak bermaya, jiwa kosong, seperti saya kembali ke masa di mana hanya saya seorang saja di bumi ini. 

saya sudah tidak mahu ingat lagi kisah lalu, jka ianya hanya menyakitkan buat apa dikenang lagi. 

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed