e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Thursday, January 27, 2011

oh chubby

sudah ada bunyi-bunyi mengatakan yang saya sudah semakin comel , paling jelas ketara di bahagian pipi saya. ohh terasa seperti mimpi ngeri lagaknya bila mendengar statement sebegitu. lalu apa yang harus saya lakukan , berdiam diri sahaja? oh tidak , saya mesti melakukan sesuatu.

disiplin , disiplin , disiplin

mesti kena ada dalam hati saya , baru misi saya untuk kurus berjaya !! saya kena usaha juga , buah rambutan tidak akan jatuh bergolek , kena dijolok dengan galah dulu baru dapat merasai nikmat kemanisannya. saya juga mesti berusaha , barulah dapat hasil yang memuaskan hati. saya kena kurangkan makanan ringan , kurangkan makanan berlemak seperti ayam goreng , tidak boleh lagi makan lewat malam.

lihatlah pipi saya , bulat kan =(

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed