e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Saturday, January 8, 2011

"mari kita cantik , gembira dan bahagia bersama"

1st time sy dapat tag GIVE AWAY yg datangnya dari CIK PUAN BUNGA selaku admin bg GIVE AWAY ni ya, wah sy rasa sungguh excited nak cube nasib , hadiah pon lumayan !! kelas lah kak bunga yg cantik!  =) but , bukan senang2 je tau nak dapat hadiah tu , macam senang2 je nak masukkan coklat ke dalam mulut & makan dengan nikmatnye , ahh meleleh air liur ~~

eh! straight to the point! mula2 CIK PUAN BUNGA yg cantik manis ni suruh kita copy paste dulu syarat2 kt bawah ni ha , nampak tak kawan2 ?? =)

  1. Anda harus mempunyai tiket dan menaiki train ke Hogwarts (Jadi follower I. Kehkeh.Wajib) Maknanya anda harus mempunyai blog ya.
  2. Copy paste syarat - syarat penyertaan ni.
  3. Buat satu entry yang bertajuk "Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama"
  4. Kemudian dalam entry anda nyatakan siapakah insan yang palingggggg cantik di mata anda. Kalau anda kata dalam entry anda I lah manusia yang paling cantik, terus I bagi semua hadiah tu kat you guys! Haha. Tak takkk. Contohnya anda kata Maya Karin adalah cantik, so nyatakan kenapa dan huraikan bla bla bla.
  5. Kemudian anda nyatakan pula definisi cantik di mata anda. Apa makna cantik pada anda. Kalau cantik tu kena kurus ke, kalau pandai make-up tu kita kata cantik ke hape ke bla bla bla.
  6. Tag 4 orang bloggers yang lain (Sertakan link mereka) dan jangan lupa bagitau kat dirang yang diorang kena tag untuk join GA ni.
  7. Dan yang terakhir sekali, tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry ini.
okey , next cik puan bunga suruh wat entry lah pulak ye kawan-kawan =)
"mari cantik , gembira dan bahagia bersama"
cantik tu subjektif kan , bukan cantik di luaran saja , tapi cantik dalaman tu pon penting. insan yg paling cantik bagi sy ialah FARAH ADEEBA , personaliti & pengacara tv9. wajahnya manis , mata yg memikat & senyuman yg sungguh menawan. walaupun tanpa makeup , beliau tetap manis tau. anugerah allah =)
manis sungguh !!
tetap cantik tanpa makeup , natural beauty

allah ciptakan setiap manusia dengan kecantikan yg tersendiri , cantik di wajah , cantik di hati , cantik bahasa , cantik tutur kata ,  cantik rohaninya. setiap orang berbeza pandangan , terpulang. pada sy , cantik yg kekal abadi adalah hati yg bersih & dihiasi dengan iman , barulah nur akan terpancar di wajah & perlakuan kita dengan semula jadinya. maka cantiklah diri kamu keseluruhannya. dan lagi, senyuman yg x lekang di bibir , menambahkan seri seseorang itu. =)

dah selesai ! lepas itu sy telah diamanahkan untuk tag kepada 4 blogger:
korang yg dah di tag ni jangan lah lupe pulak nak tinggalkan link entry korang kat admin CIK PUAN BUNGA ya! tinggalkan link kat entry giveaway beliau yah =D picit sini

2 comments:

Cik Puan Bunga said...

Thanks for joining in! (:

and happy always! love u!

Unknown said...

hehe saja suka2 =))

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed