e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Thursday, January 20, 2011

hatiku berbaur

tidak tahu kenapa tetapi hati saya terasa bercampur-baur. semua rasa ada bergabung menjadi satu. gembira pada masa yang sama takut. sedih pada masa yang sama terharu. peliknya perasaan ni. adakah kerana dia saya jadi begini? sejak dia hadir dalam hidup saya, hati saya terisi tapi pada masa yang sama menolaknya. saya bagitau terus terang pada dia , hati saya sekeras batu dan tidak mungkin dapat ditembusi.  

dia. sedang berusaha mengambil hati saya, tapi saya sudah bagitahu awal-awal yang dia akan menyesal. tapi dia tetap dengan pendirian dia. ahh semua dia dia dia. saya takut nak terima lelaki lagi, saya takut pisang berbuah dua kali. 

yes, i do want him but at the same time i'm afraid to face the risk that i would be left behind.
i hate this kind of feeling!

saya nak dia teman saya, dia selalu call saya. mesej saya. hidup saya sudah terisi sedikit tapi saya tetap tidak boleh buka hati saya untuk mana-mana lelaki. ini tidak adil untuk dia, saya seperti mengambil kesempatan.

i gave him dis , then he said " i want to do it " 

okey , let's see how far he can perform..






No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed