e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Saturday, October 23, 2010

WARNA & AURA

haaa sebelum tu , korang fikir dulu warna ape yg korang sgt2 suke 
 baru boleh baca okeyh , xmo main tipu2 ek =)

~~~~~~~~~~

MERAH
positif
aktif 
produktif
ceriaa je =)
selalu memandang masa depan
mampu jd pemimpin yg efektif krn mpunyai fokus yg jelas
negatif
ego
suke nak bertengkar tau
susah nk bekerjasama
nasihat kat korang
kurangkan sikit ye aura tegas korang krn boleh mnakutkan org skeliling tu , terima pndangan org lain , jgn selalu nk cari salah org lain okeyh =)

JINGGA/OREN
positif
panjang akal
kreatif ok =)
suka membantu org lain
negatif
sgt ego & pentingkan diri
adakalanya x suke kehidupan bekeluarga
suka kesenangan duniawi sgt2
suka berkhayal & suka tentangan
nasihat kat korang
kesederhanaan dlm hidup tu penting ye , supaya segala yg dilakukan tu puas hati okeyh =)

KUNING
positif
suke menyenangkan org lain
sukakan humor & wat org ketawa
sukakan cabaran
ada kekuatan yg x terbatas , aktif
negatif
mudah terpengaruh ke arah negatif
suke mberontak je
mudah sedih , tertekan , x bahagia
nasihat  kat korang
sentiasa berhati-hati & x terjerumus kpd perkara2 yg negatif okeyh =)

HIJAU
positif
pandai , otak cerdas
personaliti & penampilan yg menarik
mpunyai keperibadian yg kuat 
boleh wat keputusan sendiri
sukar utk mengalah
negatif
xleh trime pndangan org lain
keras kepala , bongkak
x sabar2 utk dapatkan sesuatu
sukar mengakui kesilapan
nasihat kat korang
cari kwn yg dpt mghargai kelebihan korang krn selalunye korang cpt bosan dgn kwn2 yg xde cita2 & x berusaha majukan diri sendiri , okeyh =)

BIRU
positif
mudah beri perhatian kpd org lain
mahir berkomunikasi , mudah bergaul
dramatis dlm percintaan ~ romantik lah tu =)
mampu memahami ape yg org lain fikirkan
ada banyak kawan2
negatif
senang diambil kesempatan
selalu nk disayangi tp korang ragu2 sbb nk disayangi mlebihi apa2 pon di dunia ni
nasihat kat korang
belajar utk jd lebih tegas supaya x dipergunakan oleh org lain

UNGU
positif
x akan kecewakan org yg korg sayangi
sgt mghargai kebaikan org lain
sedia berkorban
x suke keluar rumah or merayap la =p
negatif
kurang mahir berkomunikasi
lemah 
jika memerlukan teman krg suke berkhayal bg mndapatkannya drpd berusaha sendiri
nasihat kat korang
korang harus berani mnghadapi dunia nyata okeyh =)

okey dah tau kan , info ni sy dpt kat web iluvislam.com 
just for fun , relaxing ur brain . . hehehe 
p/s : sy suka warna merah , korang? =)


4 comments:

eeka said...

purple..huuu...
dpt dr mne nie ea

Honey Daa said...

wahh purple yee :D dpt dri web iluvislam.com .. hehehe

Ayna Tan said...

ayna suka pink..cmner nie..hehe
xpe2..pink itu comel..mcm cikdayu..
^_^

Honey Daa said...

alaa xde pulak pink..hehe..cik ayna pon comel,sejuk mata sy memandang ^_^

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed