e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Thursday, October 28, 2010

DOA DUDUK DI ANTARA DUA SUJUD

setiap hari kita solat tapi kita hanya memohon tanpa memahami
hayatilah doa semasa duduk di antara dua sujud ini

rabbighfirli
(tuhanku ampuni aku)

warhamni
(sayangi aku)

wajburnii
(tutuplah aib2 ku)

warfa'nii
(angkatlah darjat ku)

warzuqnii
(berilah aku rezeki)

wahdinii
(berilah aku petunjuk)

wa'aafinii
(sihatkan aku)

wa' fuannii
(maafkan aku)

setelah selesai diamlah sejenak lalu sampaikan syukur kita
betapa besarnya nilai doa ini , sebuah doa yg hanya kita remehkan begitu sahaja
ya allah
sesungguhnya Engkau lah yg Maha Pemurah lg Maha Mengasihani 
alhamdulillah , syukur ;)

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed