e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Sunday, May 26, 2013

sweeto momento

Assalamualaikum..

Selamat berhujung minggu semua! Semua orang suka hari minggu kan? Saya jugaaaa! hehe. Memang best kalau kita dapat melakukan aktiviti yang berfaedah dan menaikkan level endorphin kita pada hujung minggu ni. Tapi ada yang suka duduk rumah makan, tengok tv, online pagi sampai malam dan tidur di rumah sahaja. Ohh bosannya dunia kalau itu adalah saya. Mungkin orang yang prefer macam tu dah penat bekerja 5 hari tu kan.

Aktiviti saya semalam? Keluar jalan - jalan dengan dia lah, itu saja lah aktiviti yang available pon. Dia pon sudah balik outstation, jadi jumpalah untuk lepaskan rindu dendam. Happy sangat, dia pandai buat saya sentiasa tersenyum! auww so sweet sayang! Keluar dari pagi sampai lah bawak ke malam. Yelah lepas ni dah tak jumpa, next month pulak lah kumpa kan. Hari - hari jumpa, kesian lah dia nanti habis semua duit dibelanjakan ke jalan yang betul. heheh

Semalam, kami jalan - jalan kat area Giant, Klang dan Tesco depan Giant tu je. Sebab save minyak dan saya tak suka nak jalan jauh - jauh sangat, tapi takde benda pon. Jadi lebih baik pergi kat tempat yang biasa - biasa tapi ada semua yang saya nak! haha. Saya nak karaoke, dah lama dah berhajat tau. Akhirnya dia approve juga hajat ni, kami karaoke puas - puas kat dalam Giant tu. Mula - mula tu ambil 2 jam saja, tapi sebab dah feeling - feeling sangat dia tambah lagi sejam, total 3 jam! Memang terbaik! Sampai hilang suara saya, nak nyanyi semua lagu yang menguji vokal je kaaaan. hehe. Last - last saya nyanyi lagu irama Malaysia je, tapi ada jugak lah part vokal tinggi. huuuuuh -__-

Sudah puas karaoke, ini part yang paling saya suka - MAKAN. hehe. Bukan apa, bila dia ada, saya dapat makan yang sedap - sedap. Bila dah makan berdua ni, lagi - lagi orang yang dicintai feeling waktu makan tu jadi lain, makin sedap pulak. hehe ngengade! Nak buat macam mana, normal lah kan badan akan keluarkan hormon yang positif bila kita dalam keadaan gembira :)

see, muka terlampau gembira dan ceria bila makan bersama - sama ^_^

Memang lah gembira, saya dapat makan steak! Dah bertahun saya nak makan steak ni, tapi sebab mahal kan. Mana ada duit, tapi dia memang tahu saya dah lama menginginkannya!. Dia pon rekemen kan steak pada saya, dia cakap :

dia : ayang, ni steak. sambil tunjuk kepada menu steak.
me : eh takpe ke? ayang dah order chicken chop rice with mushroom sauce.
dia : angguk2 kepala boleh bungkus steak tu makan kat bilik
me : muka serius berfikir  steak tu ayang makan kat sini lah, yang chicken rice tu bungkus. 
dia : kenapa?
me : nak makan steak sama dengan abang. 
dia : senyum kat saya.

Saaaangat sedap chicken cop rice with mushroom sauce tu, paling sedap makan panas -panas. Steak pon sodap! Maklumlah pertama kali merasa steak kan, sedang makan tu rasa terharu gila hingga nak menangis rasanya. Dia sangat tak berkira, boleh lagi kata "ayang ada makanan lagi tak kat bilik?" padahal dah berapa banyak dia belanja saya satu hari tu. Ohh terima kasih sayangku!!

dia order chicken chop rice with mushroom sauce.
muka khusyuk makan, panas berasap. 
tiup tiuuuppp

till then, take care!


.

1 comment:

Anonymous said...

eloklh dh de pakwe..x delh duk nk melayan jantan x kira hsband org..

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed