e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Friday, September 2, 2011

tips kurus

musim raya mesti ramai yang mengalami masalah kenaikan berat badan. saya juga turut mengalami masalah tersebut, rasanya sebelum raya lagi dah naik berat badan. hehe. macam-macam cara dah saya cuba tapi tidak membuahkan hasil. tambahan pula saya ni gemok sejak kecil, jadi agak susah nak dapat body macam model-model di luar sana.

tengah google-google saya terjumpa satu blog si gadis yang menceritakan tentang pengalamannya mengurangkan berat badan. dia berjaya kurangkan berat badan sebanyak 10kg dalam masa sebulan! setelah membaca pengalaman beliau, saya terus mendapat semangat untuk kurus. nak kurus ni bukan senang, kena ada disiplin.

menurut pengalaman beliau :
amalkan minum lasindah cafe
amalkan losyen mustajab super hot pagi dan sebelum tido
bioglo body lite - untuk membakar lemak semasa kita bersenam
tidak tinggal sarapan pagi, wajib makan!
tidak makan tengahari
tidak makan nasi, ganti dengan roti/bihun/spageti
makan sebelum 8.00 malam
sentiasa makan berkuah/bersup
minum 8 gelas sehari/lebih
setiap petang jogging 30 minit - pakai bioglo body lite
tidur awal
kalau lapar makan buah - apple hijau terbaik
mandi sebelum makan
minum air 15-30 minit selepas makan

bioglo bodylite - rm 40
boleh beli kat cosway, berkesan semasa kita melakukan aktiviti kecergasan seperti jogging. pakai produk ni di tempat bermasalah, nanti ia akan mengeluarkan peluh. maknanya produk ini membantu proses pembakaran lemak dengan lebih efektif.

credit to : fyna

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed