e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Thursday, September 15, 2011

saya makeup

saya saja nak share cara saya makeup. simple sangat, tidaklah complicated mana. hope you guys enjoy it :)

saya sebelum makeup

mula-mula saya pakai eyeshadow warna hitam dari elianto. 
saya guna teknik "smokey eyes" untuk buat mata lebih besar

kemudian saya gunakan eyeliner jenis twist cryon dari MAC.
saya suka lukis mata ala2 wanita arab. yang bawah saya lukis separuh saja :)

inilah hasilnya. wajah saya nampak lebih bermaya ( bagi saya lah ) :)
senyum ^_^

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed