e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Tuesday, February 1, 2011

waiting

saya selalu menunggu , menunggu , menunggu & terus menunggu.

kenapa semua yang saya tunggu tidak pernah fikir pun tentang apa perasaan saya , apa yang saya rasa. saya tunggu tapi untuk apa , tiada apa-apa yang saya dapat. bila saya menunggu , dia tidak terfikir saya yang sedang menunggu dia. tapi akhirnya usaha saya sia-sia , dia buat tidak tahu saya menunggunya. paling kurang pun ucapkanlah terima kasih kerana menunggu dia. 

sakitnya menunggu seseorang , sedangkan orang itu tidak fikirkan tentang kamu. sakitnya bila kita mengharapkan sesuatu yang tidak selari dengan perasaan kita. mungkin kita tidak serasi.

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed