e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Wednesday, February 2, 2011

geram !!!

sakitnya hati !! rasa nak meletup saja. melampau betul lah , meluat tau tak ! tapi masalahnya mesti dia yang menang. tak nampak ke apa yang dia buat?? aaahhh !! tidak adil sungguh !!  benci lah bila orang bersikap pilih kasih , tidak adil , berat sebelah . macam butakan mata je sedangkan dia bersalah. saya juga yang dicari. macam saya je yang wujud , tapi dia dapat semua yang dia nak. dulu saya tidak dapat semua tu, tidak adil !!!

bila saya tidak ada lagi baru mereka tahu, dia tu tidak betul. sebab dia tu mana boleh diharap! geram gila !!  


UNFAIR = TIDAK ADIL

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed