e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Thursday, February 3, 2011

frustrated . idiot

terasa seperti orang bodoh sahaja. kenapa lah ada hati dalam badan kita ni, sebab benda itu selalu sakit. kenapa saya dah mula sayang pada seseorang tapi akhirnya membawa kesakitan yang sangat dalam. saya hanya mahukan seseorang yang dapat betul-betul terima keburukan saya yang berlambak-lambak ini. barulah saya akan menyayangi seseorang itu seperti menatang minyak yang penuh. susah untuk saya betul2 menerima seseorang, orang itu perlu ambil hati saya dulu barulah hati saya terbuka untuk menerima dia. tapi, jika dia tidak berbuaat begitu bagaimana saya dapat menerima dia sepenuhnya? saya perempuan, yang inginkan seseorang yang mampu menahan setiap apa yang sy lakukan pada dia. bukan sengaja berkelakuan jengkel, jelek, mengada-ngada tapi cume ingin lihat sejauh mana penerimaan seseorang itu. itu saja. 

terus terang saya cakap , saya seorang manusia yang tamak. saya nak kasih sayang yang sangat banyak melebihi semua yang ada. lelaki , jangan dekati saya jika tidak mampu bagi semua ini.


No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed