e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Monday, January 17, 2011

ANNOYING !!!!

DAMN !! you are so annoying , irritating !! you make me sick okey. x cukup lagi ke kau sakitkan hati aku? kau nak tambah2 lagi kan. sekarang kau memang manusia yang x berhati perut, sampai mati pun aku akan ingat! kau betu2 dah cabar tahap kesabaran aku. kau ingat kau sorang je ke yang ada perasaan? sekarang kau bahagia, aku sakit. kau akan tau dunia ni macam mana!

banyak yang bercinta bertahun-tahun putus jugak!

No comments:

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed