e>

♕ ‌ awesome people ♕

Assalamualaikum semua kacak dan jelita !!
Mari bersama sihat bertenaga dengan SNE / BEAUTSKIN ESSENCE dan produk dari SNE yang lain. Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh tanya, jangan malu-malu. Saya tidak makan orang, makan sedap-sedap saja maaa :)
25 April 2013

Sunday, October 31, 2010

A REQUEST FROM A CUTE LADY

someone made a request from me
she want to know me in details , all about me
25 things about me
the request come from miss eyka =)

jadi janganlah ada yg fikir sy ni syok sendiri
xde keje lain ke minah ni , mcm la xde story lain
jangan okey sayang2 semua , no no nooo ! =)
okey , lets start !!

1) ada 4 adik beradik semua perempuan , sy yg kedua , mak abah & 4 ekor kucing yg cgt2 tiuuut 

2) hati sy sudah dicuri oleh sorg hamba allah , sy mmg sgt2 mnghargai kehadiran dia dlm hidup sy...nk romantik plk,x boleh lebih2 ok dayu =,=

3) sdg menyambung pengajian di uitm perak diploma perakaunan thn ke3 dah

4) sorg gadis yg x geti keluar rumah , klu jln2 dpn umah tu terel la , nk sidai baju , angkat baju ke..hehe =)

5) sy ada resdung , terok jgk & sy x boleh dekat dgn kucing wlaupun ianya bnatang yg sy nk gomol2 , x boleh sentuh seafood lngsung !! =,=

6) sy sgt2 suke makan COKLAT , semakin mahal semakin bagus =)

7 ) sy ni pemalu , jd x boleh & brasa sgt3 janggal bila di kerumuni ramai org , rasa nk pengsan..hoho

8) sy susah nk bergaul dgn lelaki , very bad ! sorry , sy bkn sombong , sy maluuuu!!!

9) sy suka bergambar , amek gambar , berposing ala2 model =p

10) suka makeup , x boleh keluar tanpa pkai eyeliner , compact powder & lip balm , muke sy pucat mcm hantu .. huhu

11) suke bergaya plai baju cantik2 tp yg menutup aurat =)

12) sy boleh memasak , cakap jeeee , sy boleh !! =p

13) sy senang menitiskan air mata , bhsa kasarnya kuat menangis lahh

14) sy ni cepat sejuk , mudah kesian , senang percaya or lbih tepat lg lurus bendul

15) mmm sy ni x suke kira2 , suka seni sbb sy ni org artistik gitu , tp knp dpt akaun ye =,=

16) sy x suke lelaki pegang2 sy & begitu juga sebaliknye , klu ade yg gatal2 nk pegang sy , myb org itu akn mndapat kecelakaan =p

17) sy suka budak2 , especially yg umo dlm 1thn-4thn , yg dgr ckp jee sy syg...huhu

18) suke pakai kasut wadges , or heels , tp lebih suke wadges 

19) suke ketenangan , bile tension sy akn pergi tgk pokok2 & gunung2 , bilik sy kt uitm ni mnghadap ke arah padang & boleh nmpk gunung =)

20) lagu yg sy minat , lagu2 cinta , yg lembut2 & pop , x suke yg ganas2 tu , peniiiing

21) sy benci org yg merokok , abah sy pon x suke ok , sy ade masalah pernafasan =,=

22) sy takut gemok!!! sy sgt2 jaga makan sy..huhu

23) hobi sy , on9 fb & blogging , melayan si dia =)

24) nak tamatkan zaman bujang dlm umur 25-26 , kerja dulu baru laaa kahwin...uuuu~~

25) lelaki idaman sy , tinggi , tough , ada ciri2 lelaki yg berkeluarga , ada agama , yg penting pandai pujuk sy , sory buncit sbb kuat mrajok =)

okey itulah dia serba sedikit ttg diri sy , any question juz tell me =)


love from me =)

5 comments:

Eyka said...

yeah! yeah! suke entri n..mecasih rajin jawab.. n syg lebih n..hehe:)

pling suke no 12..hehe:) t nk soh awk msak utk eyka la ..bole an??hahaha^^

Honey Daa said...

ohh boleh2 !! bile? ckp jeee..hehehe

AiN Z said...

wahhh kawan rapat ya? ^.^

alkisah69 said...

suke entri nie...=0 menarik

Honey Daa said...

ain z : kawan rapat???? jeng jeng jeng :D

alkisah69 : menarik ke? mekaseh :D

 

Blog direka hias oleh Miss Honey Daa
Hak Cipta Terpelihara : Honey Daa copyright | Honey Daa designed